zaterdag 3 maart 2012

Gewonnen

Er viel zojuist een envelop bij mij op de mat van Woonkado Card. Hij was aan mij persoonlijk gericht. "Het zal wel weer reclame zijn" dacht ik nog.

Een hele tijd terug was ik My first Home aan het kijken op televisie. Als je op de site invulde wat jij met een WoonKado Card zou doen dan kon je er een winnen t.w.v. € 50,00. Wat ik in heb gevuld weet ik al niet meer, maar ik heb dus GEWONNEN!!!


Nou hebben we hier in Venlo een hele mooi woon winkel, dus dat gaat zeker goedkomen.

13 opmerkingen:

  1. Proficiat met je wooncadeau kaart en geniet van het winkelen!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo bofkont. Zou ik een heel mooi cadeau voor uitzoeken.
    Gefeliciteerd er mee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Laat je ons nog een keertje zien wat je hebt gekocht?

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! gefeliciteerd!!

    Fijn weekend verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk zeg!!! Gefeliciteerd!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEFELICITEERD HOOR !!!!!
    Via Via kom ik op jou blog terecht.
    Ik ben net begonnen met bloggen , vind het Superleuk.
    Ik ga je volgen hoor.
    Als je wilt mag je ook wel een kijkje nemen op mijn blog hoor.
    Je hebt een leuke blog.

    FIJNE ZONDAG
    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je reactie op mijn blog en leuk dat je mij bent gaan volgen! Ik had de tip gekregen om de bloesemtakken de eerste keer op warm water te zetten, zodat ze mooi uitkomen... succes ermee.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuke verrassing zeg! Gefeliciteerd!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Liset, van harte gefeliciteerd dat is toch eens leuk zo iets.....veel plezier ermee...groetjes Marjon

      Verwijderen
  9. gefeliciteerd hoor..altijd leuk zulke prijzen..kan je lekker iets zelf uitzoeken.
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, die komt vast wel op:)
    het logo staat mooi!!

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha bofkont! Een leuke prijs gewonnen en ook nog 20 graden vandaag in Limburg :-)

    BeantwoordenVerwijderen