maandag 25 juni 2012

PIOENROZEN Zo staan de mooie, roze pioenrozen in de vaas: Op verschillende blogs zie ik gedroogde pioenrozen voorbij komen. Ik heb wel eens "gewone" rozen gedroogd: gewoon op de kop hangen en als ze gedroogd zijn inspuiten met haarlak. Maar ik wist niet dat je pioenrozen ook kon drogen. Ik heb ze eerst open laten gaan en daarna ook op de kop gehangen aan de rolgordijn voor de raam. En dit is het resultaat. Ik heb er pas 3. Er zijn er bij die ik te laat opgehangen heb, en daardoor toch nog ontploften en uitvielen. Ik moet dus nog even verder sparen.

10 opmerkingen:

  1. Als het drogen lukt, heb je er wel extra lang plezier van! Succes met je andere pioenen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier momenteel ook een poging om ze te drogen, ik wist het ook niet.

    Nog een fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze mooi geworden!! ik heb er ook 3 te drogen hangen, zo leuk!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou die drie zijn in ieder geval gelukt en zijn erg mooi nu de rest hahahah veel succes fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lizet,
    Wat zijn ze mooi, je gedroogde pioenen. Snel nog een bos halen en weer op tijd ophangen hoor. Ik ga het ook doen denk ik...
    Ik wens je een fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh ik vind ze super!! jammer dat er een paar ontploft zijn.
    Ga ik ook proberen. (drogen dan)
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de Pioenen mooi ingedroogd Lizet.
    De kleuren die ik heb gebruikt zijn idd van Flexa.
    De kleur die je op de foto ziet is Authentique Grey en verder heb ik Urban Taupe gebruikt.
    Bedankt voor je reactie.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via op je blog terecht gekomen, ziet er mooi uit.

    Je Pioenrozen zien er prachtig opgedroogd uit, hier heb je nog lang plezier van.

    Fijn weekend!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om bij je binnen te kijken!
    Ik ben natuurlijk gelijk volger geworden.
    Mooie pioenrozen!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen