zaterdag 8 december 2012

Voor en Na


Heel, heel lang geleden heb ik dit kastje gekocht bij de kringloop.



Na heel lang schuren, waar ik echt een hekel aan heb, wie niet, was het dan eindelijk verf klaar. Tijdens het verven draaide ik hem op z'n kop en zag allemaal kleine gaatjes. Juist, houtworm. Omdat we een houten vloer hebben, durfde ik het niet aan om hem zo te laten. Dus heb ik hem hier in de buurt naar een houtreinigings bedrijf gebracht.




Ik heb grijze muurverf gebruikt die ik over had van de muur, met gewone witte verf op waterbasis.



Van binnen heb ik er nieuw plakplastic in gedaan. Ik bewaar er mijn brocante en landelijke tijdschriften in.



En natuurlijk hoort er iets moois bovenop.


10 opmerkingen:

  1. super geworden zeg kost wat tijd maar heb je wel wat leuks ....fijn weekend nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een metamorfose, ik vind het erg mooi geworden hoor!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden...

    Nog een fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschil kan een kleur toch maken, het kastje ziet er daadwerkelijk veel mooier uit zo.

    Hele fijne zondag!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschil!! Heel mooi geworden.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er wel even heel anders uit... prachtig geworden!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lizet,

    ik dénk dat er iets niet helemaal klopt, want kerstsok? patroon? Ik weet van niks;)! Weet je zeker dat ze MIJ bedoelde? vraag het nog eens na want IK ben het niet!:)

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lizet,

    Moest wel lachen om bovenstaande reactie van Lynda ;). Ik heb niet bedoeld dat ik de kerstsok heb gemaakt met een patroon van Lynda. Lynda organiseert al een paar jaar de kerstknuffel, waarbij je je bij haar kan opgeven. Je krijgt dan van Lynda de naam en het adres van een medeblogster (die zich wel heeft opgegeven maar niet weet wie er iets voor haar gaat maken), voor wie jij de kerstknuffel mag maken. En ik maakte toen een kerstsok voor medeblogster Jolanda, haar naam en blog had ik dus van Lynda gekregen.

    Maar nu het patroon...volgens mij heb ik op google gezocht op kerstsok en dan bij afbeeldingen gekeken, daar kwamen toen modellen uit. Volgens mij heb ik het patroon toen nog iets vergroot (een paar centimeter rondom er bij gedaan), de rest ging op gevoel...daarom vond ik het ook een klus hihi. Ik hoop dat je hier verder mee kunt! Succes en een fijn weekend!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, Ik kom via via op je Blog en ik knap ook graag meubeltjes op. Altijd leuk om elkaar te inspireren en ideeën op te doen dus ik ga je volgen. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lizet,
    Wat een verschil. Mooi hoor!
    Ik ga ook graag bij de kringloop snuffelen...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen